Nasz Skarbek



sobota, 17 marca 2012

dzien jak co dzien

Z racji tego że dzis jest sobota od rana sprzątanko:)
Ślicznie świeci u nas słoneczko i jest bardzo cieplutko:), już od dawna nie moglam sie doczekac takiej pogody. Staramy sie codziennie spacerowac z córcią:)bo aż szkoda w domku siedziec. Teraz mała drzemke strzelila wiec mam chwilke zeby cos naskrobac:).
W nocy budziła mi sie dwa razy a zrobila mi pobudke juz o 5:40 hehe ranny ptaszek z tego mojego dziecka nie ma co:D
A tutaj nasza malutka jeszcze w zimie na spacerku:)

2 komentarze:

  1. Witam już dodałam do linek.M
    am pytanie Ty niedawno sie pytałaś mnie o te produkty z firmy MAM ?
    P.S. mogłabyś u mnie się podpisywać nazwą bloga? bo mam już jedną Monikę i nie będę wiedziała która z Was napisała komentarz ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń