Nasz Skarbek



poniedziałek, 26 marca 2012

Weekend

i po weekendzie:( Szkoda że to co dobre tak szybko mija:(
Mąz w pracy do wieczora a my razem z Zuzią siedzimy w domu. Niedziela minela nam bardzo fajnie, bylismy na dlugim spacerku,była piekna pogoda wiec trzeba bylo to wykorzystac. A dzisiaj siedzimy w domciu bo za oknem tak wieje że glowie idzie urwać;/
Coś niby caly tydzien zapowiadają nie za fajny! Muszę isc zrobic powtornie badania krwi, a w szczegolności zelazo bo pod koniec ciąży mialam anemie i bardzo kiepskie wyniki krwi i jadłam leki i moze cos lepiej teraz bedzie. Mam nadzieje:)
Po zmianie czasu jakoś jeszcze trudno mi dojśc do siebie;/. Wiem że potrzeba mi ze 2-3 dni i bedzie dobrze.
Córcia leży w łóżeczku i wygina sie na wszystkie strony Żeby tylko dostać zabawki powieszone nad glową w karuzeli hehe:)fajnie to wygląda. Dziś coś kiepsko mi sypia w dzien, do poludnia zawsze miala taką dłuższą drzemkę 2-3godzinki a dzis spala mi dwa razy po jakies 40min.
Przed chwilką zjadła zupke jarzynową i teraz zadowolona hehe:). Dziecko najedzone, dziecko zadowolone:)
A to zdjęcia z wczorajszego spacerku
                                                                         Na moście
                                             pod drzewem (Zuzia ucina drzemkę po jedzonku:P)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz :)
    U mnie za to odwrotnie - niedziela cała w domu a dziś wyszłam na spacer, bo zdecydowanie ładniejsza pogoda. No i Julka póki co (nie chcę krakać) jest ok - śpi ładnie po spacerze i jedzonku już chyba 2 godzinę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz tak :
    PROJEKT > DODAJ GADŻET > HTML/JavaScript Dodaj + ten html suwaczka
    i tak samo robisz też jak chcesz dodać html lago MAM ;-)
    napisz do mnie na gg jak coś nie będziesz widziała. 5130007

    OdpowiedzUsuń