Nasz Skarbek



wtorek, 3 kwietnia 2012

Badania

Jak w tytule notki idę dzisiaj na badania krwi. Pod koniec ciąży miałam mocną anemię i w związku z tym bardzo słabą hemogobinę i żelazo. Przyjmowałam żelazo w tabletkach i starałam się jeść produkty bogate w żelazo i teraz mam powtórzyć badania;/ chociaż wiem że bedą one kiepskie! A dlaczego tak myślę? Bo.... o wiele za dużo wypadają mi włosy! Normalnie masakra, nigdy tak nie miałam jak teraz :( i tak mi szkoda, bo mam takie dlugie i gęste włosy! Muszę coś z tym zrobić, jakies witaminy może mi lekarka przepisze!
Napiszę potem jak po wizycie, a Was proszę o kciuki za wyniki :D
Buziolki :*

EDIT

jestem po wynikach. morfologia i wszystkie płytki itd w normie, a żelazo kiepsko tak jak myslałam. na ostatnich badaniach miałam 30 a teraz mam 36 ;/ nieciekawie. dalej mam przepisanie tabletki i mam isc do dermatologa z tymi wypadajacymi włosami, pojde po swietach pewnie bo teraz nie mam jak. kupiłam tabletki skrzyp i pokrzywa bo słyszałam ze sa dobre na włosy Capivit piekne włosy. pozostaje czekac:)

3 komentarze:

  1. Podczytuje od kilku dni:)
    Prześliczną masz córeczkę:) Trzymam kciuki żeby wyniki wyszły dobrze;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pola dziekuje za komentarz:) a Ty nie prowadzisz bloga?:) pozdrawiam i dziekuje za kciuki

      Usuń
    2. nie mam swojego bloga, jakoś nie mogę się skusić:)

      Usuń