Nasz Skarbek



wtorek, 12 czerwca 2012

Testowanie produktów MAM- opinia

Jak pisałam kiedyś dostałysmy paczuszkę od firmy MAM! Bardzo serdecznie dziękujemy że mogłysmy testować Państwa produkty. Spełniały one swą rolę, ale o tym poniżej wraz z fotorelacją testowania przez Zuzię:)

Kubek Niekapek Learn To Drink CUP (270ml)

 

 

Kubek ma piękny kolor, nie kapie, łatwo się myje ustnik, kubek jest wygodny w trzymaniu. Mogę polecić ten kubeczek wszystkim początkującym dzieciaczkom uczącym się pić z kubeczka. ;-)

Zuzia jeszcze nie bardzo umiała go trzymać na siedząco ale jak sie położyła to bardzo fajnie z niego piła i na prawdę z niego nie kapie:), wcześniej miałyśmy kubek ale jak sie go dało do góry nogami to kapało ciurkiem.

Jedynie czego brakowało mi przy nim to miarka, ale da sie przeżyć. Najważniejsze i najistotniejsze było to że Zuzi kupek sie spodobał i dobrze sie z niego piło i pije nadal:). Myślę że kupek MAM to dobry początek na przygotowanie dziecka do picia ze szklanki. 

 

 

 

MAM First Brush


 

Szczoteczka jest łatwa w użyciu, dziecko dobrze trzyma ją w rączce, jest gumowa i ma fajne kolory. Dla nas było też ważne to że posiada ogranicznik, aby dziecko nie wsadziło do buźki szczoteczki za głęboko. 
Dłuższa szczoteczka umożliwia trzymanie jej razem z dzieckiem, co jest bardzo dobrym sposobem na nauczenie dziecka mycia pierwszych ząbków. 
Zuzi bardzo obie szczoteczki sie nadały. Uwielbia nimi czyscić swój pierwszy ząbek:)


Smoczek MAM 

Smoczek jest bardzo lekki i wygodny dla dziecka. Smoczek ktorego używałysmy posiada jedwabisty silikon. Dlatego jest taki delikatny i nie wypada z buźki dziecka. Co było dla mnie bardzo ważne przy wyborze smoczka, to to że posiada ortodontyczny kształt. Tarczka z dużymi otwrami co umożliwia dopływ powietrza. Jak dla mnie idealny smoczek:), Zuzia uwielbia z nim leżec i spać. Czasem wyciąga go z buźki i ogląda z każdej strony obracając go w rączkach.


3 komentarze:

  1. kochana co zrobiłaś że mogłaś testować ich produkty i czy coś cię to kosztowało ?? troszkę mnie tu nie było za co przepraszam :( zuzinka jak zawsze śliczna a rośnie jak na drożdżach śliczna z niej dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. olga.dukowska@mambaby.pl musisz napisac na ten adres ze chcesz testowac ich produkty, musisz prowadzic bloga co najmniej 3 miesiace i wystawiac logo i baner na swoim blogu,wybierasz sobie produkty jakie chcesz do 100zł i oni ci za darmo to dają i testujesz,potem musisz napisac opinie o tych produktach i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty wybiera sie z ich strony www.mamybaby.pl

    OdpowiedzUsuń