Nasz Skarbek



piątek, 30 marca 2012

Zarobiona, śnieg na polu

hej:)
Ja od rana latam po calym domu i sprzątam,staram sie troszke ogranąc dom przed świętami, zrobiłam wielkie pranie dzien i wyprałam Zuzi wszystkie kocyki, te materiały co we wózku (gondoli) są bo juz miala zabrudzone, dwa komplety pościeli naszej. Pomyłam naczynia...Zuzia dobrze że grzeczna była to mogłam coś porobić.

A u nas dzisiaj ŚNIEG!!!! Normalnie mam dość takiej pogody! już chcę lato i ciepłeko, sloneczko!
Od poniedzialku nie byłyśmy na spacerze bo albo wieje że głowe idzie urawac, albo pada deszcz a dziś snieg!
Wiec tak sie kisimy w domu obie:).
Za tydzien juz święta i mam nadzieje że chociaż wtedy będzie ładna pogoda. Przyjedzie siostra z Wrocławia ze szwagrem, mamy w planach jechać na stawy na ryby, bo mój mąż od roku ma wielkie hobby RYBY:) i mój szwagier też łowi wiec jak bedzie ciepło to mamy jechac na pol dnia ja, mąż,Zuzia,moja siostra i szwagier.

ok,ja lece bo Zuzia sie obudziła:) Pozdrawiamy

4 komentarze:

  1. U nas też rano była burza śnieżna ale potem wyszło słoneczko i śnieg znikł..szkoda tylko że ten głupi wiatr dalej jest. Piekną masz córeczkę i cieszę się że dołączyłyście do nas:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa jesteście z mężem z 11dniowym większym starzem ślubnym bo my mieliśmy ślub 15go

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas padał śnieg ale ani śladu po nim :):)
    tak a pogoda paskudna wrrr:\ ja już też porobiłam sobie przed świętami porządki aby mieć spokój :) i teraz grzecznie czekam aż mała sobie raczy wyjść z maminego brzuszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin Moniczko ;)

    OdpowiedzUsuń