Nasz Skarbek



czwartek, 19 kwietnia 2012

Kręci mnie gdy mężczyzna..............

Zostałam zaproszona do zabawy, wiec oto i ona:
Zasady zabawy:
1. Wstaw logo zabawy
2. Napisz kto Cię otagował
3. Wytypuj 5 innych blogerów do zabawy
4. Wybierz 3 rzeczy lub sytuacje, które powodują, ze mężczyzna rozpala Twoje zmysły
5. Możesz dodać zdjęcia lub piosenkę

No to zaczynamy:

Do zabawy zaprosiła mnie Kasia:)

Ja zapraszam jeżeli mają ochotę: Anowik, Chwile w dłoni przymknięte, Zosię-mamę Marysi, Agatę-mamę Julki, Sofcie:):)

No to zaczynamy wyznania hehe :D
Kręci mnie gdy mężczyzna...
1....ma duże dłonie, na serio:D. Jak czuję jak błądzą po moim ciele, czuję sie wtedy taka malutka. Jego silne dłonie są takie męskie! Jak trzyma mnie za rękę, a moja dłoń jest wtopiona w jego! To takie cudowne uczucie!
2....patrzy na mnie z takim pożądaniem, można sie rozpłynąć:). Najbardziej lubię to jak sytuacja na to nie pozwala a on wtedy tak patrzy i wiem, że mnie pragnie i mu sie podobam, to jest całkiem inne spojrzenie od takiego codziennego.
3....jest wyższy ode mnie,ale nie te parę cm, tylko znacznie więcej:). Wtedy czuję sie taka malutka, bezbronna jak sie wtulam do jego ciała, a on jest wysoki. Jestem wtedy bezpieczna i wiem, że mogę liczyć na niego w każdej sytuacji.

Zaproszone osoby do zabawy, zaczynajcie zabawę :D

1 komentarz: