Nasz Skarbek



wtorek, 24 kwietnia 2012

Takie tam

U nas ostatnio zawitała prawdziwa wiosna-w końcu hehe:) i dlatego nie bardzo mam czas na pisanie notek, większość dnia staramy się spędzać na polku koło domu, albo na spacerach. Wtedy córcia ładnie śpi. Dziś jak pogoda dopisze, bo jest lekko zachmurane to wybieram się na spacer z moją kuzynką i jej dziećmi.

Zuzia ostatnio to takie akrobacje robi, że sama jestem w szoku :). Jak leży na plecach to taki mostek robi, paluszki u nóżki lądują już w buźce, przekręca sie ślicznie na brzuszek, ale z brzuszka na plecki jeszcze coś nie bardzo wie jak:). I za wszelką cene chce siedzieć... Jak tylko jej podam palec to ta dźwiga sie i nie ma mowy o położeniu. Albo jak położe ją na poduszce, że jest troszke wyżej to tak bedzie wisiec do przodu, bo ona juz uznała, że dość sie należała hehe... Jeszcze przyjedzie na nią czas, że zacznie siadać juz sama, ale widać że bardzo tego chce!

Za 3 dni mamy 5 miesięcy:), ale ten czas leci. Słyszałam, że na majowy weekend zapowiadają śliczną pogodę, u nas w mojej miejscowości zawsze na weekend majowy są tzw. balony, czyli konkurencje balonowe, latają nad miastem, są pokazy i różne koncerty. W tym roku ma być Afromental, Blue Cafe, Rudi Schubert, Wały Jagiellońskiej, Robert Rozmus, Leon Hendrix. Może uda nam sie iśc na któryś z koncertów, jak moja siostra zostanie z małą, albo babcia, bo to sie zaczyna o 20:30 a Zuzia juz o 20.00 śpi wiec bym ją uśpiła, babcia by dostała do siebie do pokoju elektroniczną nianię i by ją miała na podłuchu :), a ona raczej dopiero kolo 00:00 albo 1:00 sie budzi do jedzenia. a wtedy to juz byśmy byli w domu:). A w ciągu dnia jak pogoda dopisze to pojedziemy zobaczyć z Zuzią,mężem, moją siostrą i jej narzeczonym.
 Ja uciekam coś porobić póki mała śpi:) Do następnego:)

1 komentarz:

  1. Też ostatnio nie mam czasu na pisanie notek..
    fajnie, że macie jakieś normalne zespoły na majówce.. my już od kilku lat nie mamy nikogo konkretnego...
    Większość to zespoły których nawet nie znam...

    OdpowiedzUsuń