Nasz Skarbek



wtorek, 10 kwietnia 2012

Poświątecznie i szczepienie Zuzi

Witam wszystkich!
Po świętach juz ani śladu, mineły szybko i w miłej atmosferze. Tak obawiałam się jak córcia będzie reagować na nowe twarze z rodziny, bo jak wspominałam poznaje doskonale juz ludzi. Ale nie miałam czego sie bać:) bo była przegrzeczna!! Uśmiechała sie radośnie do wszystkich:).
W sobotę bylismy na święceniu koszyczka
Potem dokończyłam sprzątanie, a po obiedzie wyszło takie piękne słoneczko i zrobiło sie przyjemnie i poszliśmy z moją siostrą, jej narzeczonym, meżem i Zuzią na spacerek i na cmentarz do dziadzia zapalić znicz[*]. Potem nasi mężczyźni popili piwko i dzien sie skonczył.
W niedziele do Kościoła na rezurekcje i sniadanko w rodzinnym gronie:). Potem pojechalismy w gości do dziadków i wrócilismy wieczorem.
W poniedziałek też bylismy u rodzinki i wieczorem siedzielismy z siostrą i narzeczonym u nas w domu.
A dziś juz dzien pracujący i mężuś musiał rano wstac niestety, a my byłyśmy na szczepieniu;/. Powiem Wam że bardzo dzielnie to zniosła, tylko raz zapłakała i popłyneła jedna łezka:) a potem juz się ślicznie śmiała:).  Następne szczepienie mamy 22.05.

Siostra dziś jedzie już do Wrocławia, bo tam studiuje, będziemy tęsknić i czekac do weekendu majowe bo wtedy przyjedzie na 1,5 tygodnia:) <hura>.

A tutaj zdjęcie naszej modnisi z opaseczką do cioci Sylwii (chrzestna Zuzi a zarazem moja sister) :)

Wieczorem jedziemy jeszcze do galerii kupić jakieś buty meżusiowi i może ja jakies sobie upoluję i muszę kupic farbę, bo będę włosy farbować bo mam juz odrosty. o taki kolor jaki miałam wcześniej,teraz tylko poprawię (intensywna miedź):
Miłego popołudnia i do usłyszenia:)

6 komentarzy:

  1. koszyczek jaki słodki;) i niunia tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobietko moglabym prosic o dostep do bloga??:) moj mail monikaparadysz@interia.pl

      Usuń
  2. Zazdroszczę ludziom, którzy farbują włosy i wychodzi im to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna dziewczynka:)Nas też czeka niedługo pierwsze szczepienie, już się boję na samą myśl...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj widizałam Twój komentazr na mym blogu już ci podaje linka
    http://allegro.pl/mocna-big-piaskownica-jabluszko-116x100-basen-lodz-i2255449456.html
    Mi kurier juz dostarczył ta piaskownice i jestem bardzo zadowolona
    Zalinkuje cię na mym blogu;)
    czytałam ze już pisałas bloga ale nie umie skojarzyć a widze ze ejstem u ciebie zalinkowana
    Napisz mi u mnie gdzie kiedys psiałaś może skojarze
    Kotka25

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przystroiłam Julitce koszyczek ale nie podobał jej się więc może za rok zechce go trzymać. Noo u nas też święta za szybko mineły. Ale jestem śliczna w opasce :):)

    OdpowiedzUsuń