Nasz Skarbek



sobota, 14 kwietnia 2012

Poszukiwany

Tak jak w tytule poszukujemy samochadu... i jakoś czarno to widzę ;(, M juz dzis ogladał trzy samochody marki jaką chcemy kupic i poki co nie znalazł nic co by przykuło uwagę;/. Na dziś ma jeszcze do oglądnięcia trzy samochody w Nowym Sączu. Mam tylko nadzieję że tam coś fajnego znajdzie, bo najgorsze jest to szukanie czegoś odpowiedniego! Żeby zaraz nie było czegoś do naprawy i oczywiście za rozsądną cenę. Także trzymam mocno kciuki za M :).

A poza tym to u nas dobrze, Zuzia wlaśnie ucina sobie drzemkę a mamusia hasa po necie:D. Wczoraj było u nas tak ślicznie, pochodziłyśmy sobie koło domku, pooglądałyśmy jak kwiatuszki zaczynają kwitnąć, a dziś do południa było pod chmurą, a teraz to juz całkiem sie zaniosło i pada deszcze. Ciekawe jaka jutro będzie pogoda...
Jutro idziemy do teściów, bo wczoraj teściowa nas zaprosiła. Mieliśmy iść do mojej kuzynki, ale jej dziecko jest chore, wiec zrezygnowałam z tej wizyty, bo nie chce, aby moja mała się zaraziła!! Wiadomo, że dziecko potem się tylko męczy, a spotkać się możemy jak już jej córka będzie zdrowa. Druga kuzynka też ma chore dziecko, wiec do niej też nie pójdziemy:). Jak chorują to normalnie wszyscy naraz!

Kupiłam farbę do włosów taką jaką Wam pokazałam w poprzedniej notce, a nie ma mi kto pomóc ją nałożyć, bo męża wiecznie nie ma do wieczora a sama nie dam rady bo mam bardzo gęste włosy i bym nierównomiernie ją nałożyła i czeka cierpliwie aż znajdę czas na nią hehe:).


W tamtej notce pisałam, że chce kupić sobie buty, balerinki i otóż kupiłam i to nawet dwie pary hehe, a to dlatego że w galerii w jednym ze sklepów była promocja na balerinki. Dwie pary w cenie jednej:D  i za 49,00 zł mam dwie pary balerinek, jedne czarne bez palca, a drugie takie kremowe:). Mąż też kupił sobie buty skórzane, bardzo fajne!

EDIT

Mamy autko :D hura!! M znalazł jednak w Nowym Sączu i juz stoi koło domu:). Jak bede miała chwilke to wkleję zdjęcie, a szukaliśmy i takie też mamy Volkswagen Sharan :) takie wieksze, bo 7 osobowe:)

4 komentarze:

  1. Czemu u mnie nie ma takiej promocji ?
    A może są i nawet o tym nie wiem, bo nie ma czasu na takie szaleństwa ;p
    Jakiego autka szukacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie gratuluję serdecznie nowego samochodu, oby jak najdłużej Wam posłużył:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo to chyba liczna rodzinę planujecie jak takie duże auto macie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też włosy farbuje mąż :)
    Jaki duży samochodzik :)

    P.S. Gratuluję ślicznej córeczki.

    OdpowiedzUsuń