Nasz Skarbek



wtorek, 15 maja 2012

...bo my siedzimy w domu

Pogoda za oknem nie zachęca na wychodzenie z domu, szaro, ponuro, zimno i pada!! Taka dziś przywitała nas rano pogoda! Jeszcze wczoraj świeciło słoneczko, chociaż juz było chłodniej.
Zuzia od paru dni budzi mi sie po 6:00 i czasem marzę sobie jak by to fajnie było jak by moje dziecko budziło się tak z godzinkę później albo żeby juz nie miała pobudek nocnych na jedzonko, ale wiem że przyjdzie taki dzień że nie obudzi sie na jedzienie,a poki co to wstaję do niej dwa razy, czasem więcej, ale to chyba przez to, że ją strasznie dziąsła swędzą i nie wiem czy zęby nie będą szły.
Obracanie z brzuszka na plecki i z plecków na brzuszek opanowała perfekcyjnie i teraz jak leży na brzuszku to podciąga nóżki pod brzuszek i dźwiga do góry pupe:)
Widać, że bardzo chce już siedzieć.
Jeżeli pogoda dopiszę do w sobotę wybieramy sie na koncerty bo mają być z okazji górskich zawodów samochodowych 2012.
W niedzielę byliśmy niedaleko nas na wodospadach:), nigdy tam nie byliśmy a to zaledwie 25km od nas. Ale jest tam prześlicznie:). Dodam zdjęcie...




Widoki na prawdę piękne, zdjęcie wyżej dodałam jak ja z moim tatą stoję na górze a mąż robił zdjęcie z dołu i dla porównania widać jak jest tam wysoko (okolo 10 m).

Lecę, bo córcia sie obudziła i bedzie pewnie głodna. Spała mi ponad 3 godzinki :):)
Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. Widoki śliczne.. .
    pogoda u nas też kiepska, ale liczę na poprawę! Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń