Nasz Skarbek



czwartek, 21 czerwca 2012

Codzienność

Witajcie
Nie było mnie przez jakiś czas.po pierwsze bylismy w Zakopanym, pogoda nam sie udała i to bardzo, córcia zniosła podróż bardzo dobrze:) spała sobie w najlepsze:)
Wrzucę jakieś zdjęcia ale muszę dopiero je na kompa dac z aparatu a nie mogę kabla znaleźć:)
U nas taka duchota jest że nie idzie wysiedzieć,Zuzia kąpie sie już baseniku na polu,strasznie zadowolona jest:)mogłaby tam siedzieć i siedzieć.

Dzwoniłam o wyniki z cytologii-mam dobre:D ale sie ciesze bo juz sie bałam, że może coś mi tam wynajdą,
Dzisiaj tak tylko na szybko bo nie mam czasu,odezwe sie przy najbliższej okazji
A to córcia w kąpieli:

2 komentarze:

  1. Ojj .. jak ja bym wskoczyła do basenu w te upały... !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! basen wypaśny a ten strój! Słodka! my też kupiliśmy basenik ( skromniejszy:)) stroje też mamy i czekamy na dogodną okazję:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń