Nasz Skarbek



czwartek, 26 lipca 2012

8 miesięcy;)

tak, tak to juz 8 miesiecy mojej córci! Jejku ale ten czas zapiernicza, nie obejrzę się a juz będziemy świętować roczek Zuziuni:)
Z nowości jakie opanowała moja królewna to:
-robimy kosi kosi łapci
-robimy i mówimy papa
-stajemy przy meblach i chodzimy koło nich
-raczkujemy
-mówimy"tata,mama,baba,dzidzi,dada,papa"
-mamy dwa ząbki na dole
-ważymy około 8,5kg
i jest najkochańszym dzieckiem na świecie:)
życie bym za nią oddała

A w sobotę bawimy na weselu:) u kuzyna męża, idziemy z Zuzią na mszę i potem na salę na obiad, troszkę potańczymy i później opieke przejmuje moja mama:) zawozimy Zuzie do domku i idzie sobie nynać z moją mamą:) a rodzice bawią do rana:)
Wkleję na pewno jakieś zdjęcia po weselu:), kiecka dla Zuzi już przyszykowana,buciki i dodatki tez:). mama też już z tatą przyszykowani, nic tylko czekać:) mam nadzieje że pogoda chociaż dopisze.

Tatuś zrobił swojej córci nową huśtaweczke,córcia uwielbia sie na niej husiać  ;).
A to Zuzia i jej nowy nabytek:

6 komentarzy:

  1. Jak ten czas szybko leci...
    Macie śliczną i zdolną córeczkę ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak huśtawki są bardzo fajne!!:)jak te dzieciaczki rosną szybko! śliczny śmieszek z Zuzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci strasznie szybko... :)
    Nie obejrzycie się, a Ona już zacznie chodzić do szkoły!:)
    Śliczny Zuzia ma ten nowy nabytek ;D i jaka uśmiechnięta jest korzystając z niego:P !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://bocianyodlatuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tak Was tu mało?
    Jak pisałaś ostatnio to kruszynka miała 8 miesięcy. Dzisiaj 11 ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Długa ta lista umiejętności! Szczególnie słownik. Jestem pod wrażeniem! Świetnie się rozwija Ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana przeze mnie do zabawy Liebster :)
    http://muminlondon.blogspot.co.uk/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń