Nasz Skarbek



wtorek, 22 maja 2012

Szczepienie i paczuszka :)

Tak jak w tytule byłyśmy na szczepieniu. Zuzia zniosła je rewelacyjnie, płacz niewielki był tylko przy ostatnim wkłuciu! Następne mamy 3.07 ale to będzie tylko jedno wkłucie:). Teraz do 16:00 lekarka nie kazała nam wychodzic na słonko. Potem może pojdziemy na spacerek pod wieczór jak bedzie wszystko dobrze. Mam nadzieje że obejdzie się bez gorączki,płaczu, marudzenia i zaczerwienienia. Poprzednie szczepienia były super, może i to takie będzie.

Jak wróciłam do domu to czekała na mnie paczka, troche się zdziwiłam bo nic nie zamawiałam. Otwieram a tam płyn do kąpieli na dobranoc Bedtime z Johsona 500ml, czyli calkiem spory:) i poradnik senny. A na koncu do wycięcia przywieszka na drzwi " UWAGA ŚPIĘ" :D

Bardzo nas ta paczuszka ucieszyła, mam tylko nadzieje że mała nie bedzie uczulona na ten płyn bo do tej pory miałysmy z Nivea. Ale trzeba spróbowac:)

Mała śpi, więc lecę coś posprzątać w domku, bo obiadek juz zrobiony:)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. z tymi paczuszkami fajna sprawa.
    Cieszę się, że malutka była tak dzielna, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. my też dostajemy paczuszki, ale z Bobovity i Gerbera.
    na szczęście u nas szczepienia były bezproblemowe.
    oby tak dalej u Was.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń